marți, 2 august 2011

ADOPTATA Strumf, pisicuta care a implinit 1 an fara sa-si gaseasca o casa

Va facem cunostiinta cu Strumf, o pisicuta educata in apartament, vaccinata si sterilizata, care a implinit recent un an.
Strumf a fost gasita si salvata acum multe luni, impreuna cu surioara ei. Insa, spre deosebire de aceasta, Strumf nu a reusit sa-si gaseasca o casa.
Strumf este timida la inceput, dar este afectuoasa si o mare doritoare de mangaieri, cand incepe sa cunoasca omul.
Speram ca poate macar acum, Strumf are o sansa la adoptie, cu un post numai al ei pe blogul nostru.
Daca o doriti, va rugam sa ne scrieti la doina@adoptiedistanta.ro sau * dragomir_stefania@yahoo.co​.uk
Iar daca nu, va rugam mult, distribuiti povestea ei...




5 comentarii:

  1. Scumpica de ea si ce frumoasa este...are nevoie de niste stapani rabdatori si iubitori...am sa postez pe blogul meu povestea ei, si pe pagina mea de |Facebook! Daca nu as fi luat din strada un pisic acu 2 luni, as fi luat-o pe Strumf! Sa fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am preluat articolul.
    Sper sa-si gaseasca stapani iubitori,e foarte frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am un Bitzu, corcitura de norvegiana de padure, extrem de pufos si alintat, gasit pe strada. A cazut de la et 4 si are o tija metalica in picior...o sa mai iau un pisic cu siguranta ca e singur dar peste macar 1 an, am bebe mic care tot se taraie pe jos in casa si inca nu stie sa nu puna mana pe pisic ca ii cade parul:)

    RăspundețiȘtergere